onsdag 30 december 2009

Hej då 2009!

Så är det snart årets sista dag och det är väl då man ska summera året som gått och sikta in sig på att
lyckas ännu bättre med nästa år.

Hur har mitt år varit då? Tja, väldigt svängigt kan man väl säga... En del toppar och en del dalar liksom...
Kommer ju knappt ihåg förra nyårsafton... men jo, det var i familjen Svenssons hus med två tokiga hundar, tacos och en Lolita som aaaaaaldrig brukade få vinterkräksjukan. Nåja... vi vet hur det blev med den där vinterkräksjukan några timmar senare bara... :P

Vi var i Vemdalen med familjen Svensson några veckor senare.. Sitta i baksätet med en flåsande hund i 12 timmar är inget jag inte ens önskar min värsta fiende...  fy fan säger jag bara... Arg som ett bi var jag dessutom att ingen verkade bry sig.. Gah! Oh well.. mina nerver var utanpå mig då!

I somras var det plugg och jobb som gällde... fi fan.. men jag hann få en hel vecka utan något att göra... duktigt jobbat.. sen blev man väl straffad för den veckan och har gått halvsjuk hela j-la hösten.. blääää...

Annars har det väl rullat på som vanligt.. eller nä, vi har ju blivit med lägenhet... fy tusan vad jag vill flytta.. nu nu nuuuu! :-D




Grått nytt hår allesammans!
Välkommen 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar