tisdag 19 april 2011

Påsklov!

Hej bloggen!
Det känns rätt menlöst att skriva här eftersom man aldrig får nå respons.. å andra sidan kan man väl se det positivt...det är ingen som tycker den är så tråkigt att man måste skriva och klaga.

Jag är i stort behov av påsklov nu känner jag. Kom hem runt 14.30 idag.. o sen var jag ute med Loffe.. sen sov jag nån timme.. eller två... eller så.. Ehhh... Vi gick upp och ut igen kl 19... haha! WTF?! Men imorrn och på torsdag ska jag jobba heltid så jag kan nog behöva lite sömn.

Nåt annat som jag kan behöva är att packa. Oj oj. Det får bli ett senare projekt.. typ imorrn kväll med andra ord! Har träning imorrn också.. men det löser sig i halvtid.

Borde göra lite uppsats:ande nu också. Det är verkligen på tiden. Annars kommer vi ingen vart. Herregud, nån gång vill man väl sluta skolan?!

Har så sjukt ont i min handled också.. tror det var efter träningen vi hade för 2 veckor sedan.. Ehhh... Det är ju kanske inte så stabilt, nej.. men ändå!

Fick påskgodis av ett av barnen på jobbet idag. Söt or what?!
- Sarah, kom jag måste visa dig en sak!!!
- Mm... jag ska bara läsa klart boken.
- Neeeej, kom NUUU!
- Lugna dig lite. Jag kommer när jag läst klart.
- Men kom NU!!!

Haha! Förlåt att jag var seg, men ändå! :P

Nähä, ut med Loffen nu då.. Att han aldrig kan lära sig att bli en gatuhund och gå ut med sig själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar