torsdag 9 juni 2011

Regn regn regn...

När man äntligen bestämt sig för att börja cykla till jobbet så ska det naturligtvis börja regna för första gången på 100 år...jaha da! Nåja, får cykla fort.. eller hur var det nu igen?!

Har fått en ny granne idag tydligen! Jag och Loffe hälsade henne välkommen genom att skrämma slag på henne mer eller mindre. Loffe stod utanför hennes dörr när hon var påväg att springa ut... o tja... "IHHHH!!!" är tydligen hennes hälsningsfras samtidigt som hon smällde igen dörren.. ja, sen öppnade hon den 3 sek senare när chocken lagt sig.. Oh well.. jag och min best är rätt snälla... ;)

nu har jag laddat hem första avsnittet av The Real L Word säsong två.. bra där! Eftersom jag råkade ta en tvåtimmars powernap i eftermiddags så är jag rätt pigg fortfarande.. hmmm...

Två veckor kvar till Sthlm.. börjar få lite resfeber! Haha! Lite tråkigt att ingen är hemma, men va tusan.. själv är bäste dräng?! Jag och Loffe kan väl ha lika trevligt där som här... :P

Annars har jag fått rätt trevliga kvällsrutiner också.. Just sayin'...

Tack o gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar