måndag 31 december 2012

2012

Årets sista dag. Man ska summera hela året i ett inlägg som sig bör. Bra och dåliga händelser... Toppar och dalar. Vinster och förluster. Hiss och diss. Ja, ni fattar!

Har tyvärr världens sämsta minne, så...

Började året med att inte vara så stabil tror jag! För mycket festande gjorde att jag tog en vit månad....vilket visade sig vara helt i onödan eftersom jag blev i princip dödssjuk med halsfluss istället. Så fort man försökte vara ordentlig så är det tacken....?! Så jäkla ovärt.

Fick under våren kontakt med världens bästa gäng och de har helt klart gjort livet mycket roligare och innehållsrikare.

Sommaren ägnades åt en massa jobb och en galen Pridevecka! Får inte glömma bort Tyskland heller såklart! :)

Slutet av året har fått mig att inse att alla kanske inte är dom man tror...på gott och ont.

Jag har hittat några av världens finaste vänner också! All kärlek till er! Någon har fått mig att öppna upp mig som jag inte trodde gick längre. Men ibland måste man kasta sig ut för stupet och hoppas att nån tar tag i en. Tack!

Ikväll blir det middag och fest! Kan väl bara bli bra?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar