lördag 24 juli 2010

Beachcruiser!

Denna cykel har redan gett mig ett antal gråa hår.. suuuck! Jossan beställde en annan modell från Inreda.com men tyvärr gick inte min att få tag i där.. :-/ Hon fick sin cykel förra veckan och jag väntar fortfarande på min cykel.

Eftersom jag var osäker på hur jag skulle göra med frakten så fick jag lägga till det på min beställning i efterhand.. 750:- kostade frakten, men jaja.. det är ju överkomligt eftersom cykeln ändå var en tusenlapp billigare än Jossans.. Men va fan.. Den skickas med bussgods och nu måste jag ändå åka över 6 mil för att hämta hem cykeljäveln.. hade i princip kunnat skita i frakten och hämtat den i Sthlm istället... sug min getballe.. Kul att man visste att den gick med bussgods som inte ens har ett ombud här...noot! Gaaah!

Jossans kom direkt hem till dörren, frakten kostade 29:-. Hur illa? Jävligt illa...

Ska se efter möjligheterna att få den utkörd nu.. jag ska ju som sagt till storstan på måndag och är inte hemma förrän lördag kväll/natt.. Och sen ska jag självklart jobba 2 veckor. Hinner jag hämta cykeln då? Tveksamt! Sug min getballe!

Får se om Jossan vill ha en liten utflykt till underbara Hässleholm... :-/

När cykeln väl har kommit kan man väl ge sig sjutton på att det är nåt fel på den så att jag måste skicka tillbaka den... hahahah.. balle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar