måndag 5 juli 2010

Ge mig!!!

Fy tusan vilken skönhet jag hittade på nätet... Är det inte det finaste ni sett i cykelväg? Jag har funderat så långt att jag nästan tänker prioritera bort mitt Playstation 3 för denna skönhet.. vill ha, vill ha, vill ha! 


Problemet är att jag är en fattig student som inte kan köpa allt jag vill ha.. Uhh... Får se hur mycket jag
kan jobba i sommar.... ;) 


Mamma, vill du ge din enda älskade dotter (ja, asså.. du har bara en dotter och hon är älskad) så skicka en sån i ett paket till mig.. det är bara att leta efter den på inreda.com Äh, va fan... lika bra jag ger dig direkt länken på en gång.. http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=13933&cID=42&agrID= 
Jag är hemma och kan ta emot eventuella paket när som helst! (tur man har sommarlov!) 


Drömma kan man alltid göra... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar