fredag 28 januari 2011

Day 01 - A picture of yourself with fifteen facts.

1. Jag är 15 år, tänkte jag skriva.. Hmm.. Öhh... sanningen är att jag är 29 år.
2. Jag älskar tacos och hade kunnat leva på endast tacos.
3. Min hund måste heta Loffe, tänkte jag skriva nu... Och jo, han heter Loffe! Men nu funderar jag på om jag verkligen måste skriva saker om mig själv? Men det kanske är roligast?
4. Jag har alldeles för mycket i studieskulder....
5. Jag döptes i Spanien.
6. Mitt favoritprogram är... hmm.. kanske Lyxfällan, eftersom man alltid känner sig så rik när man kollar på det...
7. Jag är född och uppväxt i Stockholm.
8. Jag är rädd för nattfjärilar.
9. Min pappa har en husbil som han kallar "kontoret"
10. År 2007 var jag ute i världen och snurrade.
11. Jag är rätt klantig av mig.
12. Mitt favoritspel på Ps3:an är Little Big Planet.
13. Jag älskar att ha mössa på mig inomhus.
14. Jag blir sällan uppstressad.
15. Nu är min fantasi rätt slut...

[Öhm, eller skulle faktan gälla denna bilden?! Äsch!]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar