söndag 23 januari 2011

Jag deffar!

Jag C-deffar just nu, det betyder att jag äter sånt som börjar på C. Idag har jag alltså fått i mig chokladdryck(Oboy), chokladmuffins(kladdkakemuffins) och coffe(kaffe). Borde kanske döpa om det till C och K-deffa, men jaja...

Har varit ute och tutat i 2,5 timme idag också. Idag stod fickparkera och backa in i p-ruta på schemat. Det känns bra att köra, hade ju ett FÖR långt uppehåll pga praktik och snökaos men efter 4 dagar i rad så känner jag mig som ett med bilen igen! Det gör nog Jessie också som glömmer bort att vi övningskör och börjar prata om helt andra grejer ibland. Haha! Men det får braaaa... ;)

Imorrn börjar ny termin, ska bara lösa detta med registreringen också... Hmm...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar