tisdag 20 april 2010

Äntligen kanske!?!

För typ tusen år sedan så hängde jag och en annan tjej på samma internetcommunity, vi har haft kontakt genom åren lite sådär sporadiskt. Eftersom vi fyller år på samma dag så har vi ändå alltid typ skickat grattis-meddelande till varandra. Trots att vi typ borde umgås i samma umgängeskretsar där "alla känner alla" så har vi ändå lyckats undvika varandra även fast vi har gemensamma bekanta. Förra eller förrförra sommaren så bodde vi typ bara några mil från varandra och vi funderade på om vi ändå inte skulle ta en fika och äta tårta för alla födelsedagar vi haft! Haha! Men av nån anledning blev det inte så ändå... Nu har ju hon flyttat lite längre bort, men nu funderar vi på att ses över en bit tårta och prata gamla minnen... Eller ja... haha! Vore sjukt kul vilket falls som helst! Får se om vi lyckas slå slag i saken (eller vad tusan säger man???) på fredag.. :-)

Denna vecka är för övrigt sjukt dryg... Jag känner mig som en fattig kyrkråtta och håller tummarna för att jag har lite pengar att tanka bilen med imorrn bitti så vi kommer fram med bilen till vår VFU-plats. Nåja, vi får väl se... det är väl typiskt om det är typ Radiotjänst som drar pengar 2 dagar innan löning... :-P Irriterande värre!
Hoppas vi kommer iväg mot hemmet inte allt för sent bara... :) Imorrn är det nämligen lagmöte/grillkväll.. tyvärr verkar det ju som om det ska regna hela dagen.. jippie.. o vi som ska spendera dagen utomhus tydligen.. :-O

På torsdag blir det handledning inför VFU:n och sen lite jobb.. jag har sjuuuuuk ångest inför sommaren eftersom den ena sommarkursen blev inställd och jag mitt smarto inte hade sökt några andra kurser.. duuuh...!!! Får se till att jobba röven av mig nu istället så man har råd att leva i sommar... :-/

Längtar som fan efter löningsfredagen också! Har sagt att jag ska fixa nåt fint till Jossan... nu är ju bara frågan vad det är jag ska fixa... hahaha! Jag får komma på nåt sött... kanske en massa socker?!

Nähä, ut med hunden nu och sen blir det att städa lite innan man somnar i sängen.. :)

Bilden visar exakt hur taggad jag är inför fredagens csn-lön! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar