söndag 25 april 2010

Nu börjar allvaret!

Ska jobba på måndag och tisdag. Lagom långa dagar så jag inte tröttar ut mig fullständigt. Bra att värma upp lite inför den kommande praktiken som börjar på onsdag. Det är en bra dag att börja på eftersom vi ska till ett helt nytt ställe så vi bara kan känna av kidsen och stället den första veckan och så tutar och kör vi nästa måndag istället.. ;)

Måste komma ihåg att lämna in lönelapparna på tisdag annars får jag ju aldrig nå pengar.. haha! Jag är så dålig på att lämna in sånna lappar och nu är det 4 dagar i mars som jag inte lämnat in för... haha! Vill jag jobba gratis eller?! Hmm... tydligen!

Imorse fick Jossan damp och åkte hem till sina föräldrar och vek tvätt o vad hon nu gjorde..?! Haha! Loffe och jag stannade kvar hemma och hade lite ensamtid vilket också var skönt.. Det är ju så sällan jag är ensam hemma så när man väl är det så får man passa på att njuta lite.. Det är ju inte för att vara taskig, men det är lite sånna stunder man behöver ibland.. :) Sen kom vi också dit och så blev det grillat till middag.. mumma!
VD:n fixade ju min cykel också! Hade jag inte haft nåt val hade jag ju fått göra det själv, men det är verkligen bekvämt att bara dumpa av cykeln där och hämta den några dagar senare.. ;)

Jossan och jag funderar på om vi ska börja träna fotboll.. haha! Vi är rätt uttråkade här hemma.. märks det?! Men det blir nog bara träning med tanke på hur otränade vi är... vi får la se.. Har iaf bestämt att vi ska ut och sparka lite boll när jag kommer hem på dagarna och inga ursäkter gäller... Jag vägrar iaf gå dit innan jag fått upp flåset lite grann..så det blir full fart de kommande två veckorna.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar