tisdag 20 april 2010

Dååååålig humor!

Min lillebror har gått med i massa sjuka grupper på Facebook.. det är rikigt dålig humor.. så dålig att jag har garvat läppen av mig när jag läst liknande skämt... som ett smakprov på dålig humor kommer här några av dem nedan!

Läraren frågar om man är klar? "Ja" men så är man inte det ;pPPP;p;P

Farsan ringer: "Var är du?" , "På Mc Donalds", så är man på Burger King ;pPpPpPPpp

Farsan ringer: "Vad gör du?", "Jag lever livet!", så är man död! ;pPpPpPPpp

Ni ser, nivån är inte hög på skämten men här hemma har vi garvat som tusan!
Så nu har jag börjat fundera ut egna skämt, typ som denna:


Klubbens ordförande undrar: " Är ni bra på hockey?" "Ahhhh!!!" Så är vi inte det! ;pppPPPpppPP

Shit, måste nog sova! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar