lördag 11 februari 2012

Doktorns diagnos

Vaknade imorse.. eller nä, klockan var halv tolv om jag ska vara ärlig...och trodde jag skulle må fint igen. Det var dock raka motsatsen. Låg kvar i sängen och tyckte synd om mig lite till... tyckte dock att Loffe gjorde ett bra jobb med att fortsätta sova. Sen kom jag på att jag skulle ha tvättid kl 13 så jag blev tvungen att gå upp. Gick in i badrummet och kollade mig själv i halsen i spegeln. HELVETE, hej vårdcentralen. Det lär vara halsfluss som hälsar på.... kul i jul. Men skönt att man inte bara är lite trött och gnällig utan är sjuk på riktigt.

Ringde närakuten och fick tid nu ikväll kl 21. Man ba': Tur jag inte är döende..... Just sayin'..
Så nu ska jag snart ut med Loffe.. på med lite kläder och sen iväg till närakuten och lite lyckopille a la likna penicillin. Heja mig...

Hååååå....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar