lördag 4 februari 2012

Jag älskar dig!

Dessa tre ord har jag väldigt svårt att säga till nån. Vissa slänger ut sig dom till både höger och vänster mest hela tiden, men en annan säger det knappt till nån. Fast å andra sidan så betyder det ju verkligen nåt....när jag väl säger det. Ni får se det positivt...

Det är såklart inte så att jag inte älskar folk. För det gör jag ju. Men jag är kanske inte den mest känslosamma personen när det kommer till sådana saker. Jag som typ får en klump i halsen och tänker "Vad fan, jag har säkert inte förtjänat att få höra det av dig..." när någon annan säger de tre små orden till mig. Sen så tänker jag att det är jävligt härligt att någon tycker om mig för att jag....är jag.

I nästa moment så är det väl att den andra ibland kan vilja höra att jag älskar den också, men... Som sagt var, det är inte riktigt min grej. Jag ba': "Mmm.. Jag vet." och försöker spela lite cool.

Nåväl, jag borde kanske träna lite på det där. Eftersom jag själv gärna vill höra det av andra kanske de vill höra det av mig lite oftare? Fast å andra sidan så skulle de tro att jag var lite dum i huvudet om jag fr o m nästa vecka började säga att jag älskade dom lite oftare. Fast lite oftare betyder snarare, överhuvudtaget.

Vi får väl se. Jag börjar såhär:

1 kommentar: