onsdag 17 mars 2010

B-uppsaten snart klar!

Vi var faktiskt riktigt duktiga med B-uppsatsen idag.. sen började vi nog tänka lite för mycket om vi verkligen gjorde rätt o sen gick det inte lika bra längre.. haha! Men det är inte så nooooga.. ska skriva ihop en liten sväng med Piaget och Vygotskij imorrn o resten av dagen tar jag ledigt... ;) Livet är hårt som student!

Om en vecka exakt kommer rörmokaren hit och fixar så vi kan få vår kära diskmaskin... jihooo! Fy fan vad jag lääääääängtar.. det ser alltid ut som ett mindre helvete just nu i köket eftersom ingen av oss är ett fan av att diska.. :-( Jaja, den som väntar på nåt gott.... väntar alltid för länge! Vi hade ju tänkt åka på en liten tur bara Jossan och jag.. men vi får väl se om vi kanske hinner med det också... kan vara så att vi vill stanna hemma och diska istället.. hahaha!

Jag borde verkligen skriva om lite mer vettiga saker egentligen.. men å andra sidan tror jag inte att denna sida har några läsare ens.. haha! va fan ska jag skriva nånting för då??? ;)


Oh well... på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar