måndag 8 mars 2010

Lillasyster och lillebror!

 
Hur stor är chansen att jag har dem båda på samma kort? Inte stor! Men..TADA!!! <3


Sånt här gör mig stolt! :)

Idag fyller lille lillebror år också! Och så är det den här
kvinnodagen... pust! Mycket att hålla reda på! Grattis lille plutt!
Grattis till oss damer också! Men mest lillebror! ;)

Idag har jag intervjuat och jobbat.. och intervjuat.. å jobbat lite till..
Och så har jag gått fram och tillbaka så jag har alldeles ont i fötterna... :-/

Försökte handla nåt gott till middag påväg hem.. men att släppa in mig i en
mataffär med en kurrande mage är väl som att släppa in a-lagarna på bolaget... ILLA!
Jag köpte det mesta som gick att äta.. o sen när jag kom hem så höll jag nästan på
att bryta ihop för att jag var sååååå hungrig..... :-/

Nåja, tog en liten powernap i soffan efter middag och nu sitter man här och är inte riktigt
jättetrött.. men ändå... jobba 2 timmar imorrn.. det är inte så nooooga! Ska nog sammanställa
intervjuerna också!

heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar