måndag 22 mars 2010

Måndag...

Började dagen med en opponeringsförmiddag. Det gick nog väldigt bra! :) Var inte alls sugen på det från början, men va tusan.. vi både gav och fick bra respons. 8.15-12.15 och man är rätt seg i huvudet efter det...

Var hemma en sväng och klippte Loffe innan jag fixade fram en sockerchock för att orka med några timmar på fritidsklubben. :) Loffe blev väl av med typ halva sin päls, men han kanske inte drar in lika mycket grus nu iaf?! :P På fritidsklubben lekte de kurragömma typ hela tiden så jag och den andra vikarien fick sitta och ta det lugnt hela tiden.. haha!

Jag har ju lärt mig att en av killarna älskar fotboll och idag hade jag riktig koll på Barcelona.. haha! Vi såg ju matchen igår.. eller ja, jag såg väl den sista kvarten när alla målen kom.. ;)

När jag sen skulle vara en stund på fritids fick jag äran att rita "Manboy" - Erik Saade eller vad han nu heter... hahaha.. jag och rita är ingen lyckad kombination... inte om det ska se realistiskt ut... nåja... det fick väl funka... hahahaha!

Jossan kom och hämtade mig på jobbet eftersom vi fortfarande inte hämtat våra cyklar i stan.. ehhh.. kanske dags snart eller? *tss* Nåväl, jag kom fortare hem och då blir det även fortare mat.. vi gjorde köttfärssås med nudlar till.. jättegott faktiskt!

Sen kom VD:n förbi en stund och kollade till oss.. eller ja... han skulle kolla en sak bara... när vi får pengar på torsdag blir det att köpa golv och hoppas vitvarorna kommer inom snarast.. :)

Min goda salladsbuffé som Loffe fick.. ehhh...

Soffläge resten av kvällen tror jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar