fredag 19 mars 2010

"Tidig" morgon!

Som student är man inte van att börja skolan innan klockan 09 men idag var jag tvungen att se till att vara redo innan 09.. vi väntar svar från vår handledare på B-uppsatsen som ska kommentera arbetet innan vi skickar in det till vår examinator och dem som ska opponera på oss... nåja, han svarade nyss iaf så jag och Johanna har facebookmöte.. haha! Hur 2010 är inte det?! ;) Var bara lite finjusteringar som skulle fixas till annars var det nemas problemas! :-D Kommer sakna Johanna i min C-uppsats eftersom vi gjorde A-uppsatsen tillsammans också så känns det lite tråkigt att man ska byta partner... nåja, jag får väl överleva! ;)

Håller på och tvättar lite samtidigt också, nu när jag ändå är vaken.. :-P Och för första gången typ så hör jag faktiskt tvättmaskinen.. vi har ju tvättstugan precis under oss.. men det har jag aldrig hört innan..  men såhär tidigt på morgonen är det inte så mycket ljud.. eller ja, klockan är 09.37.. haha! Hursom helst så bråkade grannarna ovanför oss igår strax efter klockan 06 på morgonen.. jävlar vad det lät... *note to self* - inte bråka på morgonen så alla grannar behöver vakna av det! uhh...


Nähä, nu får det räcka med bloggande såhär på morgonkvisten... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar