torsdag 26 maj 2011

Årsmöte!

Dagens insats- jag var på årmöte på hockeyn. Kan inte säga att det var så intressant, men sen spanade vi in den nya sargen och längtade lite till 1 augusti när det ska bli is igen.

Kom hem vid 14-tiden och sen råkade jag ta en 2-timmars powernap. Men nu är jag ändå trött. Det är väl ett bra tecken iaf! Kan bero på att jag inte sov så mycket inatt.. jag hann liksom inte med saker o ting.. men jag vaknade halv 6 och tänkte att det egentligen var lika bra att gå upp.. fast ja, det gjorde jag såklart inte utan sov 1,5 timme till.. ;)

Bokade tvättid imorrn kväll.. jorååååhsatte! Vad ska man annars göra en fredag?! Nej, precis... Tänkte nog ta o byta ut sängarna.. om jag orkar! Det är väl tveksamt.. men jag måste fan få in all tvätten i garderoberna nu.. har inte sett sängen på sisådär 2 månader nu.. haha! Skabb!

Köpte iaf ny tandborste idag! Japp, intresseklubben får gärna anteckna! Jag råkade ju slänga min nya och sprara den gamla... fråga mig inte hur det gick till, men.. är det nån som alltid lyckas så är det ju jag!

Snart BigBrother.. yey! :) (För oss som inte har ett liv...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar