söndag 22 maj 2011

Världen gick inte under.

Alltså... Jag ska nog börja skriva blogginlägg om vad som INTE har hänt. Idag skrev Aftonbladet en härlig artikel om jordens icke-existrande undergång.

"Just nu: Världen har inte gått under." och nu lite senare "Världen gick inte under." No shit, Sherlock!

Så nu tänkte jag komma på lite bra rubriker jag kan ha i framtiden...

- Jag vann inte på Lotto.
- Jag gick inte vilse i skogen.
- Loffe rymde inte.
- Sverige gjorde inte 19 mål igår på Råsunda.
- Igår åkte jag inte någonstans.

Trodde det var bättre att skriva om saker som faktiskt HAR hänt... men vad vet jag!?

En sak Loffe är bra på är iaf att fånga flugor! Bra Loffe! Funderar på om jag ska försöka fixa nåt myggnät till balkongdörren.. annars blir det ett halvt myggzoo här inne i vardagsrummet denna sommaren också.. jaja, så går det när man bor nära skog och mark! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar