lördag 14 maj 2011

Jag kommenterar Eurovision Song Contest

Finland: Jag gillar't! Men ska den vinna?

Bosnien: Påminner om när vi åkte med Linnea och Jasmina på p-däck och spelade ashög musik i bilen,... haha...

Danmark: Inte dålig, men efter halva ville jag att den bara skulle avslutas.

Litauen: Disney on ice?! Eller nää...?

Ungern: Disko?

Irland: Tvillingar med damp!

Sverige: Vi vinner! Nä, vi kommer sist! Eller nånstans där emellan... Jag har aldrig förstått glasburen.

Estland: Doooah. Färgglatt åtminstone!

Grekland: Men nej. Greker kan inte vara coola rappare.

Ryssland: Saades värsta fiende. Sjöng han inte på ryska i början?

Frankrike: Opera? Njaaa...

Italien: Hissmusik. Eller kanske jazzklubbsmusik snarare.. Fast rätt trevligt.. men ändå.

Schweiz: Mums! Låten då? Skit i den!

England: Pojkband goes 35+..

Moldavien: Vaffö gö ni på dette viset?! Vad i helvete har dom på huvudet??? Skämskudde fram!

Tyskland: Missade jag refrängen?

Rumänien: Hej schlager a la 90-talet!

Österrike: Väck mig när det är slut! Zzz..zZZzZz....

Azerbadjan: Har vi inte hört den förut?

Slovenien: Ledsångerskan är ju skitlik Petra Mede. Eller ja, jag tyckte det i vissa vinkar iaf...

Island: Dansbandskampen? Shit, trodde det var ESC...

Spanien: De dansar lika bra som jag iaf! Hmm... Men låter kommer jag glömma om ca 1,5 min...

Ukraina: Kommer hon flyga iväg när låten är slut? Tycker det som händer i bakgrunden är mer intressant.

Sebien: 1960-talet ringde och ville ha tillbaka sina scenkläder. Börjar man vänja sig eller är låten bra?

Georgien: Men usch. Jag vaknade till ordentligt iaf...

Hur ska jag nu ranka låtarna? Som ni ser är jag odelat positiv till denna sångtävling! Eller ja, allt är ju relativt.. OCh tyvärr kommer jag inte ihåg en enda låt just nu.. Tror jag tycker Serbien är bäst. Jag ger Serbien min 12:a. Resten kan vi låtta ut, men det blir inga poäng till varken Georgien, Moldavien, Frankrike eller Grekland.

Tack för mig, heeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar