måndag 2 maj 2011

Jag döööör!

Min axel gör ont så in i helvete. Jag skulle behöva massage. Får jag massage? Nä.

Skickade hem ett barn med förmodad ögoninfektion idag. Kommer jag få skiten. Antagligen.
Lagen om alltings jävlighet drabbar alltid mig.

Har råkat betala in lägenhetslånet 2 ggr denna månad. Hade tydligen satt det på automatisk överföring
förra gången.. har dock inget minne av det. Nåja, det är inte så noooga. Nu måste jag bara komma ihåg att
ta bort det när jag vill slippa betala det i sommar. :]

Gick till affären förut eftersom jag var så jäääävla sugen på chokladpudding. Slutade med att jag
satt hemma o tuggade knäckebröd med leverpastej. Man kan väl ändra sig?

Funderar på om jag ska sova... klockan? 21.31... Måste dock ut med Loffe först o hämta tvätten. Det kommer med andra ord ta en timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar