fredag 20 januari 2012

Ligga med P3

Har ett jobb som innebär rätt mycket ensamsrbete. Jag trivs att vara ensam, men efter ett tag så känns det som om tankarna vill strypa en. Analysering av typ all världens problem hade inte varit särskilt svårt samtidigt som man jobbar. Därför har man radio när man är ute och springer..

Det finns två program jag lyssnar på, antingen morgonpasset i P3 eller Ligga Med P3. Ibland när jag lyssnar på Morgonpasset så ser jag ut som en dåre antagligen eftersom jag rätt ofta råkar skratta högt rätt ut, utan att tänka på att nån faktiskt kan se mig. Det samma kan hända med andra programmet, men då mest chock-skratt. Man ba': Say whaaaaat?!

Hursomhelst, att vara med i Ligga med P3 hade typ varit min mardröm. Jag älskar ju dom som är med där i, men.... De är öppna och har erfarenhet av det mesta. Okej, fattar ju varför det inte är samma folk med hela tiden, men ändå...

Programledaren: Okej Sarah, har du gjort si (tänk ut valfritt!) eller har du någon gång haft sex när (insätt nåt annat helt random)?

Jag; Eh, nej?

Programledaren: Nåja, men vi säger såhär (insätt valfritt inom området sex).

Jag: Alltså... Nej.

Programledaren: Men för helvete, har du ens gjort nåt överhuvudtaget? HAR DU HAFT SEX ENS????

Jag: Hmm.. Typ! Teoretiskt sett, ja.

Programledaren: SLUTA LJUG!!!

Jag: Ehm. Men ah, nästan...

Ungefär sådär känns det som om samtalet skulle bli om jag var inbjuden att delta. Eller ja, jag har faktiskt haft sex...med andra asså. Höhö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar