lördag 21 januari 2012

Similar to you på Twitter

När jag ändå är inne på Twitter-ämnet så får man upp en ruta där det finns folk som är "similar to you". Vet inte riktigt vad de går efter. Men ja, min ruta ser ut som följande.


Den första är en komiker. Det är ju helt okej. Tycker själv att jag är sjukt rolig ibland. Den andra är en politisk reporter på tv4. Vet inte riktigt vad vi har för likhetet, men... Ahhh.. jag ska inte uttala mig om nåt jag inte vet. Han kanske också brukar ha svårt att sova på nätterna och brukar skriva om sina senaste ligg. Sen sista är ju "Blondinbella" och behöver väl ingen närmare presentation. Visst, jag är ju också rätt framgångsrik så jag kan ta det att jag är lik henne... eller så är det hon som brukar "Pengar är inga problem...!!!" på fyllan som en annan.

Vad vet jag? Måste utforska detta närmare tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar