söndag 8 januari 2012

Nytt år - nya tag?

Ja, jag tog en bloggpaus. Mådde åt helvete, kan vi väl uttrycka det som.
Har hänt en del sen sist med andra ord.

Lyckades få en lägenhet i Stockholm genom bostadsförmedlingen (sant!) så jag packade ihop lägenheten och praktiskt taget flydde från Skåne i september. Fick bo i Idas vardagsrum 2,5 månad innan jag kunde flytta in i lägenheten. Tillbaka på Posten igen. Tjoho. Well, det är ett jobb där jag får pengar varje månad. Skönt. Det är verkligen 0 hjärnkapacitet som behövs, men efter dessa åren i skolan så är det skönt att kunna komma hem och bara....vara.

Har blivit på tok för mycket festande senaste månaderna om jag ska vara ärlig. Börjar känna mig som alkisen nummer uno. Men det är nog lite av min bearbetning som pågår just nu. Kanske inte bästa metod, men va fasen.... Har känt på närhet... och nog kommit på att jag kan få känslor för någon igen. Det har liksom gått åt rätt håll på det planet, men man måste sköta sina kort rätt. Tar inte skit för den sakens skull.

Har kanske, ursäkta uttrycket, legat runt lite. MEn jag är singel. Och det var alla andra också... ;) Även om jag typ skulle döda för att kunna ligga i sängen en hel dag med någon just nu som man tycker extra mycket om.

Nåja, man ska ju vara glad för det lilla. OCh idag har jag livsångest pga gårdagens fylla. Man liksom älskar't. Eller inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar